·
Πώς μπορώ
να παραγγείλω;
Μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονικά τις αγορές σας στο www.time4beauty.gr ή τηλεφωνικά στο 210 2790845 (καθημερινά 9-9 και Σάββατο 9-5).
·
Πόσο
κοστίζουν τα έξοδα της αποστολής;
Για έξοδα αποστολής μεταβείτε εδώ: https://www.time4beauty.gr/index.php?route=information/information&information_id=8
καθώς εξαρτώνται από την αξία της παραγγελίας και τον τρόπο πληρωμής που θα επιλέξετε.
Ενδεικτικά, για αγορές από 20€ - 40€ με αν/λή, τα έξοδα αποστολής είναι 3€.
·
Με ποια
κούριερ συνεργάζεστε;
Οι παραγγελίες εντός Αθηνών αποστέλλονται με Red Courier και οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα και την Κύπρο με τη Γενική Ταχυδρομική.
·
Σε πόσες
μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες χρειάζονται το αργότερο 4 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία και την αποστολή τους, ενώ ο χρόνος παράδοσης ποικίλλει από μία εργάσιμη (Αθήνα και μεγάλα αστικά κέντρα πλην νησιών) έως 4 εργάσιμες (απομακρυσμένες περιοχές).
·
Υπάρχει
φυσικό κατάστημα όπου μπορώ να βρω τα προϊόντα που βλέπω στο Eshop;
Βεβαίως. Θα μας βρείτε:
Μικράς Ασίας 12, Νέα Ιωνία (πεζόδρομος πλησίον ΗΣΑΠ)
Τηλ. Επικοινωνίας 210 2790845
·
Ποιο
είναι το ωράριο λειτουργίας του φυσικού καταστήματος;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ: 9:00-21:00
ΣΑΒΒΑΤΟ: 9:00-17:00
·
Τι
γίνεται στην περίπτωση που κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου πάθει ζημιά κατά
τη μεταφορά;
Μας ενημερώνετε μέσω Email στο info@time4beauty.gr ή τηλεφωνικά στο 210 2790845 ώστε να γίνει άμεσα η αντικατάστασή του ή επιστροφή χρημάτων.
·
Πώς μπορώ
να αλλάξω κάποιο προϊόν που δεν το θέλω
τελικά;
Μας ενημερώνετε μέσω Email στο info@time4beauty.gr ή τηλεφωνικά στο 210 2790845. Η
επιστροφή του προϊόντος γίνεται με δική μας χρέωση, αλλά η αποστολή του νέου
προϊόντος θα επιβαρύνει εσάς. Η επιλογή
της κούριερ που θα γίνει η διαδικασία αντικατάστασης γίνεται από εμάς και η
αντικατάσταση ολοκληρώνεται εφόσον το προϊόν είναι σε άρτια κατάσταση,
σφραγισμένο και δεν έχει χρησιμοποιηθεί.